گاری چهار چرخ با چرخ بادی درب دار

گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

14,000,000 تومان

گاری های چهار چرخ بادی کمک های زبادی در صنایع مختلفی به ما میکنند به طور مثال حمل بار در بازار بزرگ تهران یا حمل مصالح ساختمانی در کلان شهر ها یا حتی روستا ها بنابرین یکی از نیاز های مهم صنایع تولیدی و پخش هست امروز یکی از بهترین چرخ دستی های چهار چرخ را به شما معرفی خواهیم کرد

توضیحات

گاری های چهار چرخ بادی کمک های زبادی در صنایع مختلفی به ما میکنند به طور مثال حمل بار  در بازار بزرگ تهران یا حمل مصالح ساختمانی در کلان شهر ها یا حتی روستا ها بنابرین یکی از نیاز های مهم صنایع تولیدی و پخش هست امروز یکی از بهترین چرخ دستی های چهار چرخ را به شما معرفی خواهیم کرد

چرخ فرغونی یعنی چی ؟
چرخ های فرغونی در دو نوع توپر و بادی تولید می شوند. تایرهای فرغونی توپر برای حرکت روی سطوح هموار مناسب می باشند و در محیط های ناهموار سخت حرکت می کنند. این نوع چرخ فرغونی پنچر نمی شود و نیازی به تعویض تیوپ ندارد.

برخلاف چرخ های توپر، در چرخ های بادی امکان پنچری خیلی زیاد می باشد. این نوع چرخ برای حرکت روی سطوح ناهموار مناسب می باشد. در واقع چرخ های بادی دارای حالت ارتجاعی بالا و چرخ های فرغونی توپر دارای قدرت و توان تحمل وزن بالا می باشند.

از ویژگی های این محصول، داشتن حفاظ  می باشد که این حفاظ از ورق آهنی ساخته شده است. حفاظ دور گاری باعث افزایش ایمنی آن شده و از افتادن و آسیب به اجسام و کالاها هنگام حمل جلوگیری می کند. همچنین به منظور سهولت در بارگیری و تخلیه، حفاظ کناری به صورت کشویی تعبیه شده و قابلیت باز شدن دارد.

مشخصات فنی
محصول: گاری حفاظ دار
تعداد چرخ: 4 چرخ
تولید شده با نوع چرخ: فرغونی توپر
رنگ کوره ای الکترواستاتیک
نوع اتصالات: جوش co2
جنس بدنه: آهنی
دارای درب کشویی
تولید کننده گاری با چرخ فرغونی
شرکت با تو صنعت یک تولید کننده با سابقه در زمینه تولید گاری با چرخ فرغونی می باشد. این شرکت به تولید انواع گاری دستی در ابعاد و اشکال مختلف پرداخته است.

تولیدکننده های زیادی در زمینه تولید چرخ دستی فعالیت دارند ولی انتخاب یک شرکت مطمئن و باسابقه درخشان خیال ما را از خرید راحت می کند.

تمامی تولیدات شرکت با تو صنعت به علت استفاده از متریال درجه یک، با کیفیت بوده و دارای ضمانت می باشد. همچنین امکان تغییر در سایز و ویژگی های محصول بنا به نیاز و خواست مشتری وجود دارد.

از دیگر مزایای این مجموعه امکان سفارش و خرید محصولات به صورت اینترنتی از وب سایت با تو صنعت می باشد. برای خرید و سفارش می توانید از قسمت تماس با ما، با کارشناسان فروش با تو صنعت ارتباط برقرار کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

جهت ثبت سفارش گاری حفا دار با چرخ فرغونی با ما تماس بگیرید

با تو صنعت و تهران افراز پیشرو در عرضه انواع گاری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گاری چهار چرخ با چرخ بادی درب دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *