گاری صنعتی سایز ۱۰۰ در ۶۶ با چرح ۲۰ دایکاست تحمل وزن ۹۰۰ کیلو گرم

گارانتی اصالت و سلامت کالا
آماده ارسال

6,900,000 تومان

گاری صنعتی یکی از پرکاربردترین چرخ دستی های حمل بار مقاوم و مستحکم می باشد.

این گاری صنعتی نسبت به رقبا حرف هایی برای گفتن دارد زیرا که قابلیت حمل بار تا 900 کیلو با سایز 100 در 66 همراه چرخ های 20 دایکاست است

توضیحات

گاری صنعتی یکی از پرکاربردترین چرخ دستی های حمل بار مقاوم و مستحکم می باشد.

این گاری صنعتی نسبت به رقبا حرف هایی برای گفتن دارد زیرا که قابلیت حمل بار تا 900 کیلو با سایز 100 در 66 همراه چرخ های 20 دایکاست است

 

گاری صنعتی

تغییر نیاز مشاغل، تولید چرخ دستی را دستخوش تغییراتی کرده و باعث تولید این دسته گاری ها به صورت پیشرفته تری شده است تا تامین کننده نیاز کاربران باشد.

هدف از تولید و عرضه گاری دو طرف دسته، سهولت در حرکت و جابجایی بار می باشد. قرار دادن دو دسته یک شکل و یکسان در دو طرف گاری، باعث جابجایی و حمل آسان محموله شده است.

وجود دسته باعث می شود برای تغییر مسیر دیگر نیازی به تعویض جهت نباشد. همچنین این ویژگی سبب ایجاد قدرت مانور در زمان حمل و نقل توسط کاربر شده و بهره وری را افزایش می دهد.

علاوه بر حرکت و کنترل آسان، حصار های دورش باعث افزایش ایمنی محصول شده است. بدین نحو که دسته ها برای هدایت گاری استفاده می شود و حصار ها نیز نقش محافظ بار یا محموله را دارد و مانع از سر خوردن و افتادن اجسام از روی گاری می شود.

 

ویژگی گاری حصاردارصنعتی

چرخ دستی صنعتی، یک ابزار مهم و حیاتی در صنایع مختلف است که بیشتر در حمل و نقل بسته‌ها و مواد استفاده می‌شود. ویژگی‌های اصلی این نوع چرخ‌ها شامل قابلیت حمل بار سنگین، دوام بالا، طول عمر طولانی و ساختار محکم و پایدار است. این چرخ‌ها اغلب از جنس فلزی مانند فولاد یا آلومینیوم ساخته شده‌اند و دارای لاستیک مقاوم و مقاومت در برابر فشار و فرسایش هستند. همچنین، برخی از این چرخ‌ها قابلیت قفل شدن برای جلوگیری از حرکت غیرمطلوب در زمان استراحت دارند. با توجه به اهمیت و کارایی چرخ دستی صنعتی در محیط‌های تولیدی، انتخاب و استفاده از یک مدل با کیفیت مناسب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

مشخصات فنی

  • گاری دستی با ابعاد 100 در 66 سانتی متر
  • بدنه از جنس آهن مستحکم
  • دارای پوشش رنگ کوره ای با کیفیت
  • دارای حصار 360 درجه
  • قابلیت تحمل وزن تا 900 کیلوگرم
  • دارای ۴ چرخ دایکاست سایز 20
  • شامل دو چرخ ثابت و دو چرخ گردان

 

خرید گاری صنعتی

با تو صنعت، یکی از معتبرترین و باسابقه ترین تولید کنندگان انواع چرخ دستی در ایران می باشد. این مجوعه تلاش دارد تولیدات با کیفیت خود را با مناسبترین قیمت به بازار عرضه کند. در ضمن تمامی محصولات تولیدی این مجموعه به علت برخورداری از کیفیت بالا دارای ضمانت می باشند.

امکان خریداینترنتی گاری صنعتی در فروشگاه آنلاین باتو صنعت فراهم شده است.

شما می توانید جهت بررسی و انتخاب محصول مورد نظر، به صفحه آن محصول مراجعه نموده و اقدام به ثبت سفارش نمایید. همچنین کارشناسان مجموعه آماده ارائه راهنمایی پیش از خرید نیز به شما می باشند.

جهت ثبت سفارش گاری دو طرف دسته صنعتی با ما تماس بگیرید

تهران افراز و با تو صنعت پیشرو در عرضه انواع گاری حمل بار

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گاری صنعتی سایز ۱۰۰ در ۶۶ با چرح ۲۰ دایکاست تحمل وزن ۹۰۰ کیلو گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *